Reklamace
Kupující je povinen zkontrolovat zásilku ještě před tím, než potvrdí její převzetí dopravci. Pokud je zásilka zjevně poškozena musí ihned zkontrolovat obsah zásilky a přesvědčit se, zda je zboží v pořádku. V případě, že došlo k poškození zboží v zásilce, musí kupující trvat na sepsání reklamačního listu s přepravcem nebo odmítnout poškozenou zásilku převzít. Pokud dojde k poškození, je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího. Kupující musí předložit kopii faktury reklamovaného zboží.
Oprávněná reklamace bude vyřízena výměnou vadného výrobku za výrobek bezvadný nebo vrácením peněz.
Prodávající po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu vystaví kupujícímu písemný doklad, jehož správnost potvrdí obě smluvní strany svými podpisy.
Všeobecné obchodní a platební podmínky vypracované ve smyslu ust. § 273 zák. č. 513/1991 Sb. v platném znění tvoří nedílnou součást smluvního vztahu uzavřeného mezi kupujícím a prodávajícím. Veškeré změny těchto podmínek vyžadují písemnou formu. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním těchto všeobecných obchodních a platebních podmínek.
Kupující realizací objednávky akceptuje Všeobecné obchodní podmínky pro dodání zboží vyhlášené prodávajícím. Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.